søndag den 15. juli 2012

August, kom glad!


Jeg savner Roskilde. Der var de største problemer at finde ud af, om vi hade øl nok til hele dagen.
Juni måned må gerne bare snart være overstået, der sker ikke noget spændende. Jeg har ikke rigtig lavet andet end at sove og arbejde, siden jeg kom hjem. Jeg bruger tiden med mit klaver, eller på mit værelse med så høj musik, at mine højtalere er ved at springe.
Min kalender for august er der imod spækket!
Koncert i Rødby, en uge til Dublin, Coldplay i parken og så flytter jeg til København.
Where's that damn time  machine..


Gabrielle Aplin - Liar and The Lighter 

"Stick around to watch this town fall down to it's knees,
You can pray the day that you hope is coming round real soon.
I will run and stay away in a place that I don't know well of,
You can chose a different song that you will soon love."

Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar